Post

Druga faza aktualizacji Minecraft Aquatic nadeszła - z żółwiami

Jeśli przez jakiś czas nie mieliście styczności z Minecraftem, możecie zanurzyć się z powrotem: druga faza aktualizacji Minecraft Aquatic jest na żywo.

Nowe funkcje zostały dodane do aktualizacji Minecraft's Aquatic na Xbox One, Windows 10, mobile, Oculus i Switch.

Jeśli przegapiliście wiadomości dotyczące fazy pierwszej, możecie przeczytać o tym, co zostało w niej zawarte tutaj.

Dziś gracze mogą spodziewać się żółwi (TURTLES!!!!), kolumn bąbelkowych, nowego moba i nie tylko. Aktualizujemy teraz naszą grę, co oznacza, że nie uda nam się nic zrobić tego wieczoru w domu.

Przestaniemy się rozwodzić i przejdziemy od razu do tego, co jest zawarte w fazie drugiej.

Minecraft Aquatic Update - Cechy fazy drugiej

Ogólne

  • Krainy są teraz dostępne na Nintendo Switch
  • The Drowned - Te niebezpieczne, podwodne zombie czają się w ciemnych, głębokich wodach i będą wychodzić na brzeg w nocy
  • Żółwie morskie - Te łagodne stworzenia można znaleźć pływające w oceanach i opalające się na plażach. Chroń ich jaja, aby mogło wykluć się ich więcej!
  • Przedmioty z żółwiej skorupy i łuski
  • Mikstura Mistrza Żółwi
  • Skorupa Nautilusa - można ją znaleźć podczas łowienia ryb lub trzymana przez Utopionych.
  • Kondukty mogą być teraz budowane pod wodą i dają graczom efekt Mocy Konduktu. Można je stworzyć za pomocą muszli Nautilusa i Serca Morza.
  • Bąbelkowe kolumny - Bloki Magmy tworzą spływające w dół kolumny, a Piasek Dusz tworzy spływające w górę bąbelki
  • Nowe Osiągnięcia!
  • Dodano nowe komendy, które wpływają tylko na światy z włączoną Edycją Edukacyjną: 1. /ability - Ustawia umiejętność gracza 2. /immutableworld - Ustawia niezmienny stan świata 3. /worldbuilder - Przełącza status World Builder osoby dzwoniącej

morze

Zmiany

  • Zmieniono tło menu, aby było dostosowane do aktualizacji Aquatic
  • Nieumarłe stwory będą teraz tonąć w wodzie i będą mogły chodzić po dnie
  • Poprawiono sterowanie łodziami przy użyciu klawiatury i myszy poprzez naciśnięcie W aby poruszać się do przodu i S aby cofać
  • Delfiny mogą teraz otrzymać surową rybę lub surowego łososia i popłyną w kierunku najbliższych ruin oceanu lub wraku statku
  • Łuski, które zatonęły w wodzie, zamienią się teraz w Zombie, a Zombie w Utopionych
  • Szkieletowe konie mogą być teraz ujeżdżane pod wodą
  • Szkielety i Straceńcy będą przełączać się z ataku z dystansu na walkę wręcz podczas przebywania pod wodą i z powrotem po wyjściu z wody
  • Bloki koralowe nie będą już umierać, jeśli jedna ich strona będzie dotykać wody
  • Poprawiono pływanie gracza na powierzchni wody
  • Tridenty mogą być teraz zaczarowane w Uzdrawianie i Łamanie
  • Dodano animację podczas używania Riptide w perspektywie pierwszej osoby
  • Nieznacznie zmniejszono tarcie Niebieskiego Lodu
  • Zaktualizowano teksturę górnej części Kelp
  • Zaktualizowano teksturę gotowanej ryby
  • Zaktualizowano teksturę wiru Riptide
  • Domyślne pole widzenia zmniejszono z 70 do 60 i można je dostosować w Ustawieniach wideo
  • Tridenty nie będą już łamać bloków w trybie kreatywnym
  • Przycisk Inwentaryzacja został przeniesiony na górę strony Sklepu