
6 lipca 2021
Druga faza aktualizacji Minecraft Aquatic nadeszła - z żółwiami
Jeśli przez jakiś czas nie mieliście styczności z Minecraftem, możecie zanurzyć się z powrotem: druga faza aktualizacji Minecraft Aquatic jest na żywo.
Nowe funkcje zostały dodane do aktualizacji Minecraft's Aquatic na Xbox One, Windows 10, mobile, Oculus i Switch.
Jeśli przegapiliście wiadomości dotyczące fazy pierwszej, możecie przeczytać o tym, co zostało w niej zawarte tutaj.
Dziś gracze mogą spodziewać się żółwi (TURTLES!!!!), kolumn bąbelkowych, nowego moba i nie tylko. Aktualizujemy teraz naszą grę, co oznacza, że nie uda nam się nic zrobić tego wieczoru w domu.
Przestaniemy się rozwodzić i przejdziemy od razu do tego, co jest zawarte w fazie drugiej.
Minecraft Aquatic Update - Cechy fazy drugiej
Ogólne
- Krainy są teraz dostępne na Nintendo Switch
- The Drowned - Te niebezpieczne, podwodne zombie czają się w ciemnych, głębokich wodach i będą wychodzić na brzeg w nocy
- Żółwie morskie - Te łagodne stworzenia można znaleźć pływające w oceanach i opalające się na plażach. Chroń ich jaja, aby mogło wykluć się ich więcej!
- Przedmioty z żółwiej skorupy i łuski
- Mikstura Mistrza Żółwi
- Skorupa Nautilusa - można ją znaleźć podczas łowienia ryb lub trzymana przez Utopionych.
- Kondukty mogą być teraz budowane pod wodą i dają graczom efekt Mocy Konduktu. Można je stworzyć za pomocą muszli Nautilusa i Serca Morza.
- Bąbelkowe kolumny - Bloki Magmy tworzą spływające w dół kolumny, a Piasek Dusz tworzy spływające w górę bąbelki
- Nowe Osiągnięcia!
- Dodano nowe komendy, które wpływają tylko na światy z włączoną Edycją Edukacyjną: 1. /ability - Ustawia umiejętność gracza 2. /immutableworld - Ustawia niezmienny stan świata 3. /worldbuilder - Przełącza status World Builder osoby dzwoniącej
Zmiany
- Zmieniono tło menu, aby było dostosowane do aktualizacji Aquatic
- Nieumarłe stwory będą teraz tonąć w wodzie i będą mogły chodzić po dnie
- Poprawiono sterowanie łodziami przy użyciu klawiatury i myszy poprzez naciśnięcie W aby poruszać się do przodu i S aby cofać
- Delfiny mogą teraz otrzymać surową rybę lub surowego łososia i popłyną w kierunku najbliższych ruin oceanu lub wraku statku
- Łuski, które zatonęły w wodzie, zamienią się teraz w Zombie, a Zombie w Utopionych
- Szkieletowe konie mogą być teraz ujeżdżane pod wodą
- Szkielety i Straceńcy będą przełączać się z ataku z dystansu na walkę wręcz podczas przebywania pod wodą i z powrotem po wyjściu z wody
- Bloki koralowe nie będą już umierać, jeśli jedna ich strona będzie dotykać wody
- Poprawiono pływanie gracza na powierzchni wody
- Tridenty mogą być teraz zaczarowane w Uzdrawianie i Łamanie
- Dodano animację podczas używania Riptide w perspektywie pierwszej osoby
- Nieznacznie zmniejszono tarcie Niebieskiego Lodu
- Zaktualizowano teksturę górnej części Kelp
- Zaktualizowano teksturę gotowanej ryby
- Zaktualizowano teksturę wiru Riptide
- Domyślne pole widzenia zmniejszono z 70 do 60 i można je dostosować w Ustawieniach wideo
- Tridenty nie będą już łamać bloków w trybie kreatywnym
- Przycisk Inwentaryzacja został przeniesiony na górę strony Sklepu