Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABC SkyBlock Another-World
#1
Każdy gracz zaczyna swoją przygodę tworząc wyspę komendą /stworz wyspe. Dostaje rangę widoczną na czacie „z Lepianki” i dostęp do sklepu /warp sklep1
Pracując na swojej wyspie dorabia się pierwszego majątku, by móc rozbudowywać swoje małe domostwo. Rozbudowując wyspę otrzymujecie punkty za każdy postawiony blok.
Używając komendy /punkty gracz zostaje awansowany do wyższej warstwy społecznej jaką jest Szałas. Tak pracując na swój rachunek, handlując, dorabiając się otwiera sobie drogę do kolejnego awansu jakim jest możliwość uzyskania wyższego poziomu Wioska.
W nagrodę dostaje dostęp do sklepu nr 2 z większą ilością itemów, które może kupić aby ułatwić sobie system ekonomiczny. Poprawiając wizualnie wyspę poprzez jej upiększanie i dalszą rozbudowę awansujemy w grze do kolejnego poziomu Mieścina.
Tu również otrzymujemy kolejny sklep z wartościowymi przedmiotami. Możliwość kupienia spawnerów, znacznie poprawi status wyspy i ułatwi jej właścicielowi zdobywanie kolejnych punktów, a przede wszystkim da satysfakcję z pokonania pierwszych trudności.
Gra staje się przyjemna, ale nadal czekają przed nami kolejne nie odkryte tajemnice i kolejne punkty do zdobycia. Gdy dostajemy poziom Miasto czujemy się zwycięzcami. Ciężka praca, zawziętość i upartość otwiera nam drogę do kolejnego poziomu którym jest Metropolia.
Sklep nr5 cenne itemy, kolejne spawnery, które po usunięciu nie tracą wybranego moba. Wyspa jest prawdziwą metropolią, jesteśmy zadowoleni z postępów, ale nadal pragniemy piąć się wyżej w serwerowej hierarchii .
To już jest wyzwanie, Megalopolis, cudowne uczucie bycia tuż przed szczytem góry na którą wspinaliśmy się. Zadowolenie i szczęście ze swojego zwycięstwa nie pozwala nam skończyć tej walki. Mamy coraz większą ochotę na zdobycie najwyższego poziomu jakim jest NolifeCity, wtedy dopiero osiągamy cel.
Nasza radość przynosi nam zadowolenie z gry.
Gra poprzez awans do kolejnych poziomów nigdy nie staje się nudna. Pomaga nam uzbroić się w cierpliwość, wyznacza kolejne cele, a my wspinamy się po tych schodach, spędzając miło czas.
Poniżej zamieszczony został schemat przykładowej wyspy w kolejnych poziomach gry. Jak niewiele trzeba aby zrealizować swoje marzenie.
[Obrazek: reklama.png]


Wykonanie Arimei & Sintiia
[Obrazek: 2ag5bpe.jpg]
Topic Options
Wątek zamknięty 
Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości