Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak znalazłeś serwer AnotherWorld
#1
Siema !

W tym temacie napiszcie jak znalezliście nasz ulubiony serwer (Jak od kogo sie dowiedzieliście,gdzie szukaliście na jakich stronach itp )
Odpowiedz
#2
Hmm kolega podał mi IP bo szukaliśmy jakiegoś fajnego xd
[Obrazek: 76561197969016953.png]
Odpowiedz
#3
Przypadkiem jezyk
Odpowiedz
#4
Jak? Hmm mogę z dumą powiedzieć, że to serwer znalazł mnie. zeby
Odpowiedz
#5
hmmmmmmmm no nie wiem zeby
[Obrazek: 2ag5bpe.jpg]
Odpowiedz
#6
To było tak.. Bruno leżący z 39 stopniami gorączki przeglądał mpcforum.pl (Raczej to nie reklama ale ok) na tablecie czytał jakieś konkursy i wypowiedzi graczy aż zachciało mu się zobaczyć na publikacje serwerów minecraft przeglądając z godzine znalazł serwer skromny i uroczy sam w sobie. Bruno wtedy kiedy był na siłach odpalił komputer i wbił na serwer zobaczył co się dzieje na serwerze popatrzył na tabele graczy i pomyślał no kurde.. troche cenzura mało ludzi ale to 10 rano to wiekszość ludu w szkole. Ale grając tak z czasem przywykł do klimatu serwera i do tych 30 osób że nie przeszkadza mu to że jest tak mało osób i świetnie się bawi do dziś.

Dziękuje dziękuje. HEHESZKY <3

Pozdro! cmok
Odpowiedz
#7
Pewnego razu.. pobrałem sobie minecrafta tak dla zabawy.
Wpisałem w przeglądarce 'serwery minecrafta' i wyskoczył pierwszy lepszy Another-World. Pograłem sobie, tutaj wszystkiego się uczyłem no i juz zostałem usmiech
Odpowiedz
#8
Przez przypadek natknąłem się na odcinek Fabka, i tak tu w sumie trafiłem oczko
Odpowiedz
#9
eeem... więc ja miałam szlaban na komputer... a po moich długich prośbach brat pobrał mc... no i znalazł ten serwer, i ja czasem patrzyłam jak gra, i gdy skończył mi się szlaban również zaczęłam tu grać bo ten serwer mi się spodobał zeby
Odpowiedz
#10
No to była bardzo długa historia graliśmy z alkatranzem,preclem,odrodzonym i kubamali (ci dwaj grali z nami na 1 edycji) na innym serwerze sky-block, i niewiadome czemu niewiadome jak wbijam na następny dzień i co nie mamy wyspy no to wbija na ts zaczynam się kłócić z adminem. No to jak już się nic nie dało zrobić nie mieli beacapawysp. No to zaczęliśmy szukać serwera i za 1 razem znalezismy oto nas serwer mc.another-world.pl usmiech
Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości