Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
,,Wpisałeś niepoprawny kod"
#1
Nick: Precise
Data: 7 lipca 2015 roku.
Opis problemu: Otóż mam problem niemal identyczny do gracza Ciszman33. Wczoraj postanowiłem kupić sobie svipa, więc chciałem doładować pkt. Zamówiłem 5 pkt SMS-em. Po minucie dostałem na mój telefon kod. Gdy go wpisałem pojawił się komunikat ,,Wpisałeś niepoprawny kod". Wpisałem go jeszcze kilkanaście razy, sprawdzając czy poprawnie wpisałem. Bez skutku. Złożyłem reklamację do dotpay lecz oni mi odpowiedzieli, że kod poprawny. Reklamację jaką złożyłem do dotpay oraz ich odpowiedź wysyłałem wiadomością prywatną do Poldka. Muszę jeszcze powiedzieć, że z mojego konta pobrano pieniądze lecz nie dano mi pkt.

Liczę na szybką odpowiedź.
#2
Mamy problem ze sklepem naprawimy go w jak najszybszym czasie.
Poproszę o kod zwrotny jaki otrzymałeś smsem na PW na forum
[Obrazek: 2ag5bpe.jpg]
Topic Options
Wątek zamknięty 
Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości