Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cześć Wszystkim !
Imię: Monika - Monfaria
Wiek: 18+ (a tak naprawdę to wiek zbliżony do wieku właściciela serwera zeby)
Miasto lub województwo: małopolskie
Kilka zdań o sobie:

Jestem tym dziwnym przypadkiem wśród dorosłych co kocha minecrafta. Gram od kilku lat z niewielkimi przerwami. Jestem raczej słabym graczem, nie umiem PVP, parkury obchodzę szerokim łukiem, ze zdobywaniem itemów ciężką pracą mam zawsze problemy. Od kilku lat to się po prostu nie zmienia. Kocham jednak przebywać w świecie minecrafta i sobie coś w nim robić, choćby przestawiać bez celu klocki z jednej strony na drugą.
Oprócz przysłowiowego minecrafta grałam w życiu w kilka sieciowych gierek, ale żadna z nich nie posiada takiej magii jak MC.
Poza graniem, czytam książki. Zawsze z niecierpliwością wyczekuje nowego wydania Pilipiuka. Uwielbiam jego tajemnice oraz obecność "nie nazwanego". Czytam jeszcze namiętnie Orsona Scotta Carda i jego świat z Gry Endera.
W przerwach gdy nie czytam, albo nie gram - to wałkuje Star Treka, oglądam serial, zwracając uwagę na coraz to nowe szczegóły.
W domku mam pełno zwierzątek: koty - Laczka i Osmana, papugę - Coco, jeża - Jerzynkę, rybkę - na razie bez imienia.
Na Wasz serwer wpadłam zupełnym przypadkiem, bardzo mi się spodobał, przede wszystkim nie ma tu chamstwa, jest pro społeczny. Masę rzeczy do odkrycia i wykonania. Mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej zeby.
Odpowiedz
Kocham Gre Endera, lecz oglądałem głównie film, a książkę przeczytałem w 1/3 przez brak czasu, ale w najbliższym czasie zagłębie się bardziej zeby
Witam panią Monike zeby
My Steam Profile (from SteamDB)
  • Worth: $754 ($164 with sales)
  • Games owned: 133
  • Games played: 96 (72%)
  • Hours on record: 1,476.2h

Ostatnia aktualizacja: 21.04.2018 | 17:04
Odpowiedz
Witam bardzo serdecznie i mam nadzieje że zostaniesz na ZAWSZE usmiech
[Obrazek: 2ag5bpe.jpg]
Odpowiedz
Hej hej wesoly
Odpowiedz
Cześć Monfaria usmiech
Odpowiedz