Zmiany w dążeniu do ideału SkyBlock

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana naliczania punktów
#1
Nick : Piotroni

Tytuł propozycji/uwagi : Zmiana naliczania punktów w party

Opis propozycji/uwagi : Zacznę od tego, że nie mam nic do tych którzy chcą grać razem, rozumie ok. Ja wole grać sam tak jak ktoś z kimś zrozumiałe.

Temat jest tego typu, że osoby które grają razem mają dodawane swoje pkt do wyspy właściciela przykład.

Gracz Alfa ma 100 pkt gracz Beta 4000 właściciel czyli Alfa ma wyspę pkt 4100. czyli powiedzmy Pałac.
Propozycja aby wtedy miał 2050 czyli podzielone przez ilość graczy. czyli np. Dom

Jest ich dwóch, wiec niech będzie im trudniej to samo jak jest graczy 3, 4 itd. Więcej graczy trudniejszy poziom.
W końcu było by zastanowienie się z kim sie gra i czy w ogóle opłaca się z kimś grać tylko po to żeby mieć dodatkowe pkt.

Wpływ zmian na Serwer po jej wprowadzeniu :
Patrząc na dzień dzisiejszy i to co się wydarzyło na starcie nowego serwera czyli powstały party, i w kilka dni był osiągnięty sklep 4 co doprowadziło do monopolu handlem żelazem, marchewkami itd. po cenach kosmicznych wręcz nie osiągalnych dla graczy nowych bądz grających samemu. Nowi gracze nie mieli szans.
Dodatkowo w party powstały gigantyczne kaktusiarnie wielkości 120x120x25 i wyższe co doprowadziło do zarobków rzędu 100 tys w mgnieniu oka, stąd dziś przewaga w baltiop zaczna się juz od 500 tys a kończy na 1,5 miliona, tu akurat jest ok moim zdaniem ma partnera biznesowego, zrobili cos spoko ale pkt powinny być dzielone, teraz party to władza, władza absolutna w każdym temacie.

Przykład: zwykły gracz kupuje coś za 1000 $, cena podbita przez party do 10 tys. (blazenki ) - dlaczego ? bo nie mają szacunku do $ bo mają razem wyspę i range 5 sklepu. Zwykły gracz odpada.

Wiec aktualny system doprowadza do monopolu w top pieniędzy oraz rankingu i dostępu do wszystkiego.

Moim zdaniem monopol niszczy tą rozgrywkę, dziś jest wszystko i zwykłe gwiazdy w sklepie kosztują 100 k bo party który ma monopol robi sobie co chce. Uważam Poldek, że należy to zmienić.
Odpowiedz
#2
Bardzo ten pomysł mi się podoba i uważam że jednak gracze którzy grają solo mają o wiele trudniej kwasny
Odpowiedz
#3
Dwie opinie będę miała jako gracza i jako osoby z moderacji.

Oto opinia ze strony gracza:
Uważam że ten pomysł byłby dobry gdyby nie to że jest kilka małych ale, którym osobom w party by się to nie opłacało. O czym mówię? O strachu że zostaną wyrzuceni. Jestem dumną właścicielką wyspy w rankingu 2 która nie gra na punkty a próbuję przynajmniej na wygląd lub produktywność. Posiadam w swoim Party dwie cudownie kobiety. Jakbym była osobą która bardzo chce być numer 1 w rankingu to mogłabym do party dodać z 5 osób które by mi coś budowały a potem jak się rozbudujemy... to po prostu mogłabym je wywalić, wtedy punkty by mi wzrosły siedmiokrotnie (wliczając moje cudowne kobiety). A to tez nie byłoby sprawiedliwie i ludzie nie chcieli by być osobami w party a właścicielami wysp.
Rozumiem że będąc samemu gra się wolniej i nudniej, ale to też jest wybór danej osoby że akurat sama chce. Wiadomo że ludzie do pomocy to szybszy progress ale jednak...

I Teraz ze strony moderacji:
Pojawiłoby się sporo problemów z oskarżeniami o wyrzucenie z wyspy bo ktoś kogoś wykorzystał. Człowiek który został oszukany rzadko chce dalej grać w daną grę więc osób byłoby coraz mniej. Nie dość że atmosfera mogłaby być napięta to jeszcze ludzie by się oskarżali że on zrobił więcej.

A co do "monopolu"... cóż... ceny zawsze szalały. To że party osoby pierwszej w rankingu tak zmieniła ceny błazenków i gwiazdy netherowej (Którą dopiero co mogą mieć, chcą zyskać na tym, jak każdy) to zapominacie że to gracze ustalają ceny. Przypomnijcie sobie kto obniżył cenę żelaza do śmiesznej. Monopol działa w dwie strony, albo się zawyża i się na tym korzysta albo maleje i tez można skorzystać.

Po mega długiej i wyczerpującej wypowiedzi która mam nadzieje ma jakiś sens jestem neutralna co do tego pomysłu. Myślę jednak że wprowadziłby więcej zamieszania niż dobrego.
[Obrazek: 900918_orig.gif]
Odpowiedz
#4
To i tak nic nie da xD cebula pozostanie cebulą, ale w jednym się zgadzam że to że gracz który ma 4m punktów i potrafi z samych kaktusów zarobić 1 milion w kilka godzin , a sam sprzedaje gwiazdy netherowe po 100k (na które inni gracze pracują po kilka dni) to już cebula, a najlepsze że i tak nie mają co robić z pieniędzmi i kiszą je na swoim koncie po czym kupią z nudów 20 spawnerów golemów i tak w kółko.
Pomysł do kitu według mnie.
Odpowiedz
#5
@ Moskitierum: Kto komu broni grać w ekipie? I z tą "Cebulą" to wypraszam. Grałem w poprzednich edycjach sam na wsypie, nikomu problemu nie robiłem. Grałem z graczami - bywało różnie, a czasem bolało jak wchodzę na wyspę, a ona rozwalona, spawnerów brak itd.
Teraz mam fajna ekipę i przyjemnie z chłopakami się gra. Rozumiem że to komuś problem? Czy to moja wina że komuś nie idzie?
Mam to szczęście, że trafiłem na pracowitych i uczciwych graczy (czasami trochę rozrywkowych). Na początku edycji grało nas 6-ciu na wyspie.(teraz aktywnych jest nas trzech) Chłopaki zainwestowali swój czas, prace i realne pieniądze w wyspę i jej rozwój.(dirt, marchewki, kaktusy teraz w melony). Nie bardzo rozumiem w czym tkwi problem? W cenie beacon-ów?
Mam czas na grę, lubię ją i ten serwer, to gram.

Wracając do tematu:
@ Piotroni: Generalnie zaprasza się kogoś do wyspy by było, lżej, przyjemniej, weselej, szybciej. Ale rozumiem że chcesz wyrównać szanse dla graczy grających pojedynczo, względem tych grających w party.
Pytanie jak jak to chcesz rozwiązać? Jak mają być liczone punkty? Jak je rozdzielić na graczy?
Jeśli ma to być średnia arytmetyczna: czyli ilość punktów wyspy dzielona na ilość graczy, to generuje konflikty. Laara problem nakreśliła. Jeden robi więcej, drugi mniej i konflikt gotowy.
Jeśli już pochylić się nad problemem i szukać sensu, to zastanawiał bym się nad średnią ważoną. Ale jak ocenić czyjąś pracę? Jej wartość dla wyspy? Czyja praca wartościowsza? Tego co kobla kopie, craftuje, w netherze czy endzie itki zbiera? Czy tego co bloki ukłąda , mechanizmy robi, realne pieniądze inwestuje w monety serwerowe? Jak to zważyć?
Moim zdaniem za dużo roboty przy tym i zbędne zamieszanie.
Odpowiedz
#6
Po 1 liczone są punkty wyspy a nie jak pisałeś alfa 100pkt beta 4000 razem 4100.
Wyspa to wyspa i liczy sie bloki a nie jak ty piszesz.
Dwa wiesz jakie to obciążenie technicznie by wdrożyć takie rozwiązanie?
Pomysł jak dla mnie bez sensu.
Zawsze będą bogaci i biedni i nikt tego nie zmieni.
[Obrazek: e0vhljliw6yw.png]
Odpowiedz
#7
Zgadzam się z Poldkiem
Jak post ci się spodobał Zapraszam do rep+ lub rep-DZIĘKI
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 azenis.pl
Forum wspiera silnik MyBB © 2002-2018 MyBB Group.