Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 3.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania
#1
Aby kupić cokolwiek w naszym sklepie, musisz być online na Serwerze!
Pamiętaj, aby mieć pusty ekwipunek!
Administracja nie ponosi odpowiedzialności w razie niezastosowania się do powyższych wskazówek!

Komunikat  „Nie masz wystarczająco środków na koncie!
Oznacza to, że koszt wybranej usługi przekracza ilość środków na Twoim koncie.
Zmniejsz ilość wybranych itemów, wybierz inną usługę lub doładuj konto (zakładka „Doładuj portfel”)

KomunikatKod jest niepoprawny!
Oznacza to, że wpisałeś zły kod z SMSa.
Sprawdź kod, wpisz go ponownie. Zwróć uwagę na wielkość liter.

Wpisałem poprawny kod, ale nie dostałem itemów!
Jeśli została Ci nadana ranga, ale nie otrzymałeś itemów użyj komendy /kit
Pamiętaj, aby mieć pusty ekwipunek!
Jeżeli nie miałeś wolnego miejsca w ekwipunku, itemy przepadają. Administracja nie ponosi za to odpowiedzialności!

Wysłałem SMSa, ale nie otrzymałem kodu zwrotnego!
W takim przypadku upewnij się czy numer oraz treść SMSa są poprawne.
Jeśli oba te czynniki się zgadzają, a nie otrzymałeś kodu, napisz reklamację do serwisu HomePay.pl

Instrukcja składania reklamacji:
Wejdź na stronę: https://homepay.pl/reklamacje
Wypełnij pola formularza oraz dokładnie opisz swój problem.
Kliknij „Wyślij reklamację”
[Obrazek: 2ag5bpe.jpg]
Topic Options
Wątek zamknięty 
Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości